Followers

Friday, December 31, 2010



hahaha...da lama x update blog..2 la org ada blog ko pun nak blog jugak..ibuk jenab ni...tp nk update punya la pemalas..
skrg ni bz la..buat cheese tart yg orang tempah pun x sempat nak amek gambar..asyik gambar cheese tart je orang pun bosan...
OK..kali ni kita layan gambar lama pulak...inilah...kek coklat dgn cupcake hasil kerastangan yg aku buat masa g kelas dgn anis..gigil tgn woo nk buat deko..aku ni da la x kretip tp aku minat buat keja2 cmni walaupun tak pandai..cantik tak aku buat...cakap la cantik..nanti aku kecik ati tau...
lps ni sume kek birthday anak2 aku..aku nak buat sendiri (ye la 2)..kalau aku sempat & gajin la...niat kena ada...hehehe

1 comment:

  1. cantekkkkkk..cikyah suka cupcakes tu..mama myra boley tempah utk besday myra nanti

    ReplyDelete