Followers

Sunday, January 9, 2011

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN

Muka budak2 yang kena bangun awal pegi sekolah..da lama cuti...tension je kena pegi sekolah eh...oohh...nak bagi tau...baju kurung ika tu...aku yang jahit..sebelum cuti sekolah aku da beli kain..tapi macam biasa la...last minit baru nak buat...lagi seminggu nak sekolah baru aku gunting dan jahit..nasib baik siap..kalau tak...kena pegi beli la jawapnye...





Perhimpunan..Dok kat belakang sekali sebab sampai lambat....ish...ish...ish...ari pertama da datang lambat...camne ni....
Muka bosan je...Kena dengar cikgu berucap...lepas tu kena tunggu Datuk Ali Rustam sampai...lepas tu kena dengar dia berucap pulak...Datuk Ali datang sebab sekolah ni baru buka..kat Melaka ada 3 sekolah baru...satu kat rumah aku...satu kat Taman Tasik..lagi satu aku tak ingat DAR cakap kat mana....

2 comments:

  1. eh kembo 3 ker ni kak? sebaya jer nampak budak-budakni. [jgn maki aku kak, aku tak abih lagi kelebek belog ko kak. hahha]

    ReplyDelete
  2. pergh...kalau kembar 3 best 2...sekali beghanak je...sorang darjah 4..sorang darjah 3..sorang darjah satu...

    ReplyDelete